יום רביעי, 17 במאי 2017

שיטת ברדלי, פוסט שישי בסדרה


ממשיכות בסדרה #תחיה_לומדת_משיטת_ברדלי.
הזכרנו שבשיטת ברדלי יש 5 עקרונות חשובים-
הרפיה, תזונה, תרגילים, הימנעות וצבירת ידע.
ואנחנו היום נדבר על הימנעות.

ההימנעות היא ענין יוצא דופן,
כל שאר העקרונות הן פעולות אקטיביות
שבהם על האישה לצרוך חמצן, אוכל בריא וידע.
לתרגל הרפיה ותרגילים גופנים.

והפעם נדבר על מה לא מתאים לאישה בהריון.
בשיטת ברדלי מציעים לאישה להימנע מסיגריות, סמים, תרופות בעיתיות.
בנוסף להימנע מחומרי שימור וצבעי מאכל.
עד כאן, מניחה שלא חידשתי הרבה, היום האזהרות האלה מוכרות.

גם להימנע מחומרי ניקוי רעילים רובנו יודעות,
אך לא תמיד אנו מכירות דרכים אחרות לנקות את הבית.
בהריון השני שלי כשנחשפתי לשיטה היה ערב פסח
ואז החלטתי שאני מחליפה את האקונומיקה בחומץ.
החומץ מחטא בדיוק כמוה אך לא משחרר אדים רעילים ולכן הוא בטוח לשימוש,
יש הרבה דרכים לנקות את הבית בחומרים בטוחים שאינם מזיקים,
אני ממליצה ללמוד את הנושא ולגלות עולם מופלא.

עוד עניין שממנו ממליצים בשיטה להימנע זה מהתערבויות רפואיות שאינן נצרכות.
העניין הזה קשור ביחד עם הנושא של צבירת ידע וארחיב עליו יותר בשבוע הבא
אבל בקצרה אספר שבשיטת ברדלי מלמדים על ההליכים הרפואיים השונים שמוצעים במהלך ההריון והלידה, מסבירים על היתרונות והחסרונות ועל האלטרנטיבות הטבעיות שעומדות בפני האישה.

וההימנעות האחרונה שאני רוצה לדבר עליה
היא בזכות אישה שדיברתי איתה לא מזמן,
שסיפרה לי שהיא בוררת לאישה חומרים להיחשף ולאיזה לא.
לא, לא חומרים כימים :)
ספרי הריון, סיפורי לידה, פורומים שונים וכד',
היא רואה שלא כל סיפור שהיא שומעת עושה לה טוב,
חלק מהספרים מחזקים אותה אך חלקם רק מלחיצים
וזו גם הימנעות חשובה מאד מאד מאד-
את לא חייבת לשמוע כל סיפור,
להיחשף לכל פוסט (כן, גם לפוסטים שלי אם זה מלחיץ אותך)
ללמוד כל נושא.
את צריכה להגן על עצמך ועל התינוק שלך
ולהחשיף רק למידע שמזין אתכם בטוב!

זה הפוסט השישי מתוך סדרה שבה אנו לומדות על שיטת ברדלי,
אחת השיטות שהשפיעו עלי מאד כמדריכת הכנה ללידה.
מוזמנות להצטרף אלי!
תחיה דוידוביץ



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה