יום שישי, 13 באפריל 2018

התרגלנו להכניס את הבטן פנימה,
לקחת כדור ולתפקד כרגיל גם בימי הווסת,
להסתיר את הדמעות,
להחניק פיהוקים ולכסות את הפה
יש סיבות חשובות למה עשינו את זה
וגם שילמנו מחיר- התרגלנו להתעלם ממה שקורה לנו בגוף.
ואז בהריון פתאום כבר אי אפשר להתעלם ממה שקורה בגוף
ויש תחושות שאנחנו צריכות להרגיש
ויש תחושות שאנחנו מרגישות וזה אולי נורמלי אבל מעיק
ויש תחושות שהן סימני אזהרה
והקטע "להקשיב לגוף" הופך להיות ממש עניין
ולא תמיד כזה זורם וחביב כמו שזה נשמע.
והאמת שהגוף שלנו כל הזמן מגיב לדברים שקורים לנו,
אתן אומרות את זה כל הזמן-
"הגוף שלי מתכווץ כל פעם שאני נזכרת בלידה"
או "איך שראיתי את האיש הזה התחיל דופק מטורף"
או "הריח הזה גורם לי להתגעגע לסבתא שלי"

התמונה של ‏תחיה- ללדת מאהבה, דולה ומדריכת הכנה ללידה‏.

ואנחנו יכולות להכיר את התחושות האלה
עצם ההכרה בתחושות כבר עושה שינוי
הפיהוקים האלה שתמיד מגיעים בתזמון ספציפי
או הראש שמתחיל לכאוב כשמדברים איתי על עניין ספיציפי
יעזרו לנו להבין מה אנחנו צריכות בלידה
מה יתמוך בנו, מה עשוי להפריע
כדי להרחיב את ההכרות הזאת
אני מזמינה אותך להצטרף אלי ל"עוגן שלך ללידה מאהבה"
אפשר לקרוא הכל כאן https://laledet-mehahava.ravpage.co.il/HAOGEN
מי מה ומתי? החל מיום ראשון כ"א אייר, 6.5 במשך שישה שבועות
בכל יום ראשון תקבלי סרטון הדרכה עם הזמנה למפגש עם עצמך.
עד יום רביעי יהיה לך זמן להפנים, לעבד ולכתוב לי על דברים שגילית במפגש.
בימים הבאים תקבלי ממני מענה אישי שיתמוך בתהליך החיבור פנימה
ויעזור לך לקבל את מה שאת צריכה בשביל ההריון.
הסרטונים יהיו זמינים עבורך תמיד, גם להריונות הבאים!
בנוסף תהיה קבוצת פייסבוק סגורה שמהווה מקום תומך ומחבק של נשים בהריון נוספות שנמצאות בתהליך במקביל אליך.
שיח ושיתוף קבוצתי שיספק תמיכה, חיזוק והעצמה ויצור תחושת ביחד לנשים כמוך
שמחפשות מקום לתחושות ולחששות שלהן במהלך ההריון.
ובנוסף מתנה אישית ממני לכל משתתפת שעה של שיחת ליווי טלפוני/סקייפ לקראת סוף התוכנית
כדי להשלים ולתמוך בתהליך שלך, נבדוק מה שלומך, מה עוד מטריד אותך
ומה עוד את צריכה כדי להרגיש טוב יותר לקראת הלידה
עלות השתתפות לאישה בהרשמה מוקדמת 690 ₪ (עד ה3.5)
מחיר מלא- 820 ₪

להצטרפות ולפרטים נוספים- https://laledet-mehahava.ravpage.co.il/HAOGEN
כדי לאפשר מענה מספק עבור הנשים בקורס
אני מגבילה את המקומות אז כדאי למהר ולתפוס את מקומך.
אני כבר ממש מחכה ללוות אותך!
תחיה דוידוביץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה